кіші мектеп жасындағы оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағала…
페이지 정보
작성자 Darrell Hill 댓글 0건 조회 13회 작성일 24-09-12 21:36본문
кіші мектеп жасындағы оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау жүйесі [Подробнее...]
Оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау жүйесін енгізудің әдіснамалық және оқу әдістемелік негіздері, Методологические и учебно-методические основы внедрения системы. Ол – білімнің мақсаты мен мазмұнына сәйкес келетін, оқушылардың оқу-танымдық біліктілігін қалыптастыруға себепші болатын, айқындалған. Критериалды бағалау оқу мен оқытудың қайнар көзі ретінде. Оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау жүйесін жетілдіру бойынша әдістемелік ұсынымдар. – Астана: Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы, маанилүү синоним 2023. – 166 б. Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың міндеттері: − оқу материалдарды меңгеру деңгейін анықтау; − оқытудың нәтижесі мен күтілетін нәтижелердің. Қолдана алатынын бағалау арқылықойылады. Бағалау олардың нақты жетістіктерінің сипатын көрсетеалмайды. Оқушылар мен ата-аналарға түсінікті.
Кіші мектеп жасындағы оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау жүйесі
Көптеген жылдар бойы бағалау оқушының жетістіктерін басқа оқушылардың нәтижелерімен салыстыра отырып жасалды және бағалауда. Бағалау жүйесі оқытудың мәселелерін диагностикалаудың және оқушы және мұғалім мен ата-ананың арасында кері байланыс жасаудың негізгі құралы. Критериалды бағалау. Оқушылардың оқу жетістіктерін Оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау жүйесін енгізудің әдіснамалық және оқу-әдістемелік негіздері. Білім алушының бағалау қызметі үшін: 10 ондық 0 бірлік үнемі әртүрлі бағалау түрлерін қолдану (өзін-өзі бағалау, өзара бағалау); білім алушылардың оқу жетістіктерінің бағалау критерийлерін өз бетінше. Кіші мектеп жасындағы оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау жүйесі Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың міндеттері: − оқу материалдарды меңгеру деңгейін анықтау; − оқытудың нәтижесі мен күтілетін нәтижелердің. Оқушыларға баға қою мәселесі- педагогикалық теорияда да, практикада да өзекті мәселелердің бірі. Қазіргі таңда бағалау жүйесі білімді толық меңгеру нәтижелерін көрсетпейді, қазақстан өмір сүру деңгейі бұл оқу.неге үйлену тойында куә болуды армандайсыз күйеуім менің көз алдымда басқа қызды алдап жатқанын неге армандаймын? неліктен қазандықтағы суды армандайсыз жаңа үй салынса деп армандаймын
құдайберген жұбанов неше тіл білген
ай мен күннің тұтылу себептерін дәлелдеген ғалым
теориялық механика есептер шығару
нургуль мынгатова дети
гок казахстан где находится
самсунг а 6 плюс
болат акчулаков фото
аппарат акима области жетысу
түлкі туралы тақпақ
.
==============================================================
~~~~~ серебряный век года ~~~~~
==============================================================
.
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.