оқушыға не істеу керектігін түсіндіру - білімнің педагогикалық аспектісі > 자유게시판

본문 바로가기
사이드메뉴 열기

전화소비자 상담

031.572.8494

“모든 가방 / 판촉물 제작”


자유게시판 HOME

оқушыға не істеу керектігін түсіндіру - білімнің педагогикалық аспекті…

페이지 정보

작성자 Misty 댓글 0건 조회 5회 작성일 24-09-05 23:55

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=оқушыға+не+істеу+керектігін+түсіндіру+білімнің+педагогикалық+аспектісі
 
 
оқушыға не істеу керектігін түсіндіру - білімнің педагогикалық аспектісі [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

БІЛІМ АЛУДА ЕРЕКШЕ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІ БАР ОҚУШЫЛАРДЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ- ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУДЫҢ ТҮРЛЕРІ МЕН КЕЗЕҢДЕРІ атты Мақала, пәні Логопед, дефектолог. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз. Оқушыға не істеу керектігін түсіндіру. оқу мен талдау мақсатында оқушылардың жұмысын алмастыру Білімнің педагогикалық аспектісі. Бұл ғалым «мен» тұжырымдамасын және жеке тұлғамен, оның тәжірибесімен қарым – қатынас жасау маңыздылығын дамытты, сондай – ақ білім берудің қисын мен интуиция, зияткерлік пен сезімді қамтитыны туралы идеяны өрбітті. А. Выготский. B. Александр. C. Хетти. D. Роджерс. Орта білім беру жүйесінде әлемдік жоғарғы деңгейге қол жеткізген анағұрлым танымал білім беру әдістемелері арасында сындарлы (конструктивті) теориялық оқытуға негізделген тәсілін кең таратқан ғалымды атаңыз. Маслоу 1968. Білімнің педагогикалық аспектісі мазмұнды педагогикалық ықпалды формаларға айналдыру мүмкіндігін беретін құрамдас бөліктердің: оқу мазмұны мен педагогикалық білімдердің біртұтастығы. Ж:диалог; (Александер) Оқушыға не істеу керектігін түсіндіру немесе ақпаратты Білімнің педагогикалық аспектісі Ж:оқушыларға ғылымды оңтайлы түсіндіру. Қазіргі заманғы психологиялық білім мен оның тәжірибесіне деген қызығушылықтың өсуі жоғары мектептегі психологияны оқытудың әдістемесіне жаңа, әрі тиімді әдістерді енгізуді қажет етіп отыр. Психологияны оқытудың тиімділігі негізінен педагогтың оқу. Scribd is the world's largest social reading and publishing site. Білімнің педагогикалық аспектісі Ж:оқушыларға ғылымды оңтайлы түсіндіру тәсілі • Бітіруші түлектерге ұлттық бірыңғай тестілеу өткізудегі бағалаудың мақсаты.Ж: стандартты бақылау. Ұлттық біліктілік тестілеуге дайындалуға арналған педагогика мен əдістемеден көмекші құрал. Мектеп тарихының бастапқы кезеңінен оқыту, білімдер жүйесін оқушылардың меңгеруі белгілі бір дидактикалық буындардан немесе кезеңдерден тұрады: Оқушыға берілетін білім мақсаты мен қажетін түсіндіру және оларды әрекетке бағыттайтын мотивтерді туғызу. Осыған орай оқу міндеттерін (тапсырмаларды) анықтау. Оқушыға жаңа берілетін білімді баяндау және оны қабылдауға жағдай туғызу. Оқушының білімді қабылдауы және оның санасында жаңа білімнің қорытылып, ғылыми ұғымдар мен тұжырымдардың қалыптасуына мүмкіндік беру. Берілген білімді бекітуге басшылық ету. Білімді практикада қолдануға қаракет ету. Түрткі- әрекеттің себебін, оны неге жасау керектігін анықтайды. B) Декламация 3. Оқушыға не істеу керектігін c) Нұсқаулық түсіндіру d) Талқылау 5. Қателіктер мен тәуекелдіктерді e) Диалог азайта отырып өзара түсіністікке қол жеткізу. 1. Үнемі қайталап отыру 2. Бұл ғалым «мен» тұжырымдамасын және жеке тұлғамен, оның тәжірибесімен қарым – қатынас жасау маңыздылығын дамытты, сондай – ақ білім берудің қисын мен интуиция, зияткерлік пен сезімді қамтитыны туралы идеяны өрбітті. А. Выготский. B. Александр. C. Хетти. D. Роджерс. Орта білім беру жүйесінде әлемдік жоғарғы деңгейге қол жеткізген анағұрлым танымал білім беру әдістемелері арасында сындарлы (конструктивті) теориялық оқытуға негізделген тәсілін кең таратқан ғалымды атаңыз. Маслоу 1968. Оқыту теориясы. Дидактика, Дидактика туралы ұғым. Оқыту процесінің мәні. 2.Оқушыға не істеу керектігін түсіндіру. (Александер) А. Нұсқаулық/баяндау В. Декламация С.Талқылау Д.Диалог Е.Механикалық есте сақтау 3.Білімнің педагогикалық аспектісі А. Білімнің педагогикалық аспектісі Оқушыға не керектігін түсіндіру (Александер.



күкіртсутек қышқылы диссоциация - бір сатылы диссоциацияланатын қышқылдар [Читать далее...]

3.1 Кумулятивтік және сатылы тұрақтылар. 3.2 Ассоциация және диссоциация тұрақтылары. 3.3 Температураға тәуелділік. 3.4 Өлшемділік. 4 Күшті қышқылдар мен негіздер. 5 Монопротикалық қышқылдар. Қ. Екі негізді қышқыл үшін сатылы және жалпы тұрақтылардың арақатынасы келесідей. H. 2. A. сонымен қатар конъюгат қышқылы карбонат ион CO2− 3 тепе-теңдікте (керісінше). HCO− 3 + OH− ⇌ CO2− 3 + H2О. Көмір қышқылы тепе-теңдік маңызды қышқылдық-негіздік гомеостаз адам ағзасында. Ішінде транс изомер, екі карбоксил тобы әрдайым бір-бірінен алшақ тұрады, сондықтан сутектік байланыс байқалмайды.[53]. Протон губкасы, 1,8-бис (диметиламино) нафталин, р барҚа 12.1 мәні. Бұл белгілі амин негіздерінің бірі. Күкірт қышқылы және оның тұздары 9 сынып. Темір және оның қосылыстары (оксидтері және темір (ІІ,ІІІ) гидроксидтері). Темір қосылыстарының генетикалық байланысы. Материал жүктеу үшін: жалқы және жалпы есім 2 сынып Сіздің уақытыңызды үнемдеу үшін, біз материалды бірден электронды поштаңызға жібереміз. Материалды жүктеу. Сізге «Зияткерлік олимпиадаға» доступ берілді. E) күкіртсутек қышқылы. 21.Азот қышқылының үш молекуласы және темір (ІІІ) нитратының үш молекуласы диссоциацияланғанда түзілетін иондар саны A) 30. B) 12. C) 6. D) 24. E) 18. 22.Екі сатылы диссоциацияланатын қосылыс A) Күкірт қышқылы. B) Азотты қышқыл. C) Фосфор қышқылы. D) Тұз қышқылы. E) Сірке қышқылы. 23.Темір (ІІІ) хлоридінің үш молекуласы және темір (ІІ) хлоридінің екі молекуласы диссоциацияланғанда түзілетін иондар саны. Маңызды класын қышқылдар құрай- ды. Электролиттік диссоциация теориясы тұрғысынан қышқыл- ның санына байланысты қышқылдар бір негізді (мысалы, хлор-. Электролиттік диссоциация теориясы тұрғысынан қышқылдар, негіздер, тұздар. су иондарының әрекеттесуі нәтижесінде кемінде бір нашар диссоциацияланатын. Әлсіз қышқылдар бұл суда жартылай диссоциацияланатын қышқылдар. Диссоциацияланғаннан кейін олар табылған ерітінді тепе-теңдікке жетеді және бір уақытта болатын қышқыл мен оның конъюгат негізі байқалады. Қышқылдар гидроний ионын (Н +) бере алатын немесе жұп электронмен ковалентті байланыс түзе алатын молекулалар немесе иондар. В) элементтің электртерістігін. Күкіртсутек қышқылының формуласы: А) H2SO3 ә) H2SO4 б) H2S в) SiH4. Бинарлы қосылысты көрсет б) бір валетті элеметтер. в) агрегаттық күй газ күйінде болатын химиялық элементтер. Амфотерлі оксид түзетін элемент Диссоциацияланатын заттар электролиттер, ал диссоциацияға ұшырамайтын заттар — бейэлектролиттпер (қант, глюкоза, спирт жөне кейбір жай газдардың (Н2,02, N2) судағы ерітінділері жатады). Зат. Электр шамының жануы. Көп негізді қышқылдар сияқты кеп қышқылды негіздер де сатылы диссоциацияланады. Ba(OH)2↔BaОН++OH—. (BaOH)+↔Ba2++OH—. Негізден қанша гидроксид-ион ерітіндіге бөлінсе, негіз қалдығы сонша (оң зарядты) болады. Күкірт қышқылының ерітіндісі ХИМИЯ 1. Қосылу реакциясы A) K2O + SO3 K2SO4 B) CuCl2 + Fe Cu + FeCl2 C) AgNO3 + NaCl AgCl + NaNO3 D) ZnSO3 + 2HCl ZnCl2 + H2O + SO2 E) MgCO3 MgO + CO2 2. Фосфор атомындағы электрон саны A) 8 B) 14 C) 15. Қышқылдың негізділігі диссоциация кезінде түзілетін сутегі катиондарының санымен анықталады. Мәселен, энергонадзор шымкент HC1, HNO3 — бір негізді қышқылдар — бір сутегі катионын түзеді, H2S, Н2СО3, H2SO4 — екі негізді, ал Н3РО4, H3AsO4 — үш негізді себебі 2 және 3 сутегі катионы түзіледі. Сірке қышқылының молекуласындағы төрт сутегі атомының тек қана карбоксиль тобына — СООН кіретін бір сутегі Н+ катионы ретінде бөлінуі мүмкін, сірке қышқылы бір негізді қышқыл. Екі және көп негізді қышқылдар сатыланып (біртіндеп) дис-социацияланады. Мәселен: қан айналым жүйесінің маңызы Н3РО4↔Н+ + Н2РО- (бірінші саты). 1 Электролиттік диссоциация теориясының негізгі қағидалары Электролиттер. Электролит деп ерітінділері не балқындылары электр тогын өткізетін заттарды айтамыз. Ерітіндіде электр тогын тасымалдаушы бөлшектер – иондар, олай болса, зат молекулаларының полюсті еріткіштер және жоғары температура әсерінен иондарға ыдырауы диссоциация деп аталады. Қышқылдардың сутектік концепциясын (бір-бірімен байланыссыз өмірге әкелген 1923 жылы Бренстед (Дания) және Лоури (Англия)) протондық теория бекіте түсті. Бұл теория бойынша:реакцияларда қышқылдар протондарды беретін болса, ал протондарды қосатын заттарды негіздер деп атады. Күкіртсутек қышқылы диссоциация, бір сатылы диссоциацияланатын қышқылдар Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсатыя: 9.4.1.8 сулы ерітіндіде H+ ионының болуын қышқылдық деп түсіну 9.4.1.9 сулы ерітіндіде OH– ионының болуын сілтілік деп түсіну 9. электролиттік.

информация о тюльпанах в казахстане на казахском языке, казахстан родина тюльпанов как изменится центростремительное ускорение точек обода колеса, волькенштейн задачник ответы айсанам де люкс, купить квартиру айсанам де люкс amre - жылтыр көйлек слушать, жылтыр көйлек текст
көші-қон саясатының негізгі бағыттары
инклюзивті білім беру әдіс тәсілдер
көліктер тех карта сөйлеуді дамыту
железные прогнозы на спорт
мясные пироги астана

.
==============================================================

~~~~~ мусорное ведро для кухни ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.